torsdag 31 januari 2008

Sista dagen...

Jaha. Då är det sista dagen som jag är sjukskriven då.
Men inte fick jag sovmorgon för det... ;)
Imorgon så ska man tillbaka till verkligheten.
06.45-15.30 är mitt arbetspass. Klockan ringer...05.50.
Skulle egentligen jobbat 07.00-14.00.
Men Doris behövde byta. Och snäll som jag är så bytte jag. :)
Börjar med att jaga extra timmar på en gång. Lika bra kanske?
Dessa 6 veckor har gått rätt snabbt faktiskt.
Men nu känns det som det börjar bli lite trist och bara gå hemma.
Har ju vart dåligt med träning också då det känns som jag skulle bli sjuk.
Får ta tag i detta till veckan tror ja. :)
Hmmm. Måste försöka uppdatera min filmlista på de filmer jag har också känns det som.*Suck*
Idag har jag haft finfrämmat. :)
Lilla Nova med mamma va här och hälsade på.
Jag mitt pucko åkte ju ifrån plånboken då jag va hos de och hälsade på dem i lördags och spelade Wii.
Så jag passade på att göra mej skuldfri för pizzan som vi käkade då.
Mamma Jenny har vart min chef en gång i tiden.
Men företaget jag jobbar för har en tendens att se till så det blir nya chefer rätt som det är.
Sedan 1998 så är det nog chef nr 12-13 eller någe i den stilen.
Orkar inte bry mej längre. :)
Kanske är det besvärlig personal så de inte orkar med oss??? :))
Ikväll blir det hockey igen....Timrå- Färjestad.
Har även vart iväg till återvinningen med de gamla slalomskidorna.
Lämnde de till Solareturen. Så de kommer väl finnas till försäljning snart?
Säkert till väldigt bra pris. :))))

Det får va allt för idag...... Ska ladda för jobbet nu...*Pust*

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbig personal, nä ni år ju super bra personal, hoppas jag får så bra personal i Åsbacka.

Tack för de goda hemgjorda :) bullarna. Vi kommer gärna och hälsar på fler gånger.

Nova hälsar att du gärna får använda hennes sked :)

/Jenny

Anonym sa...

Hoppas din dag blir bra på jobbet!...lycka till!...Helena