tisdag 29 januari 2008

Frisk eller sjuk???

Ja idag kom domen.....
9.30 skulle jag va på ortopedmottagningen.
Men innan jag hamnade där skulle jag betala i huvudentrén där de har kassan så att säga.
Och där va jag inte ensam precis. Hjälp va folk....
Men jag hann upp i tid och där i väntrummet va det ännu mer folk.
När väl Dr:n kom till mej så gick det på ca 5 minuter kanske.
Hälsa och tog i hand. Han frågade hur jag mådde. Känns bra sa jag men lite stel har jag vart de senaste dagarna. Jag fick lägga mej och han drog i benen. Sedan fick jag ställa mej på tå och sedan hälarna. Sedan fick jag ligga på mage. Han kikade på ärret. Det såg bra ut. Sedan sa han. Du kan börja jobba men tänk på hur du lyfter. Lovar att va försiktig tänkte jag då....
Sedan frågade jag om jag får träna och åka slalom. Inga bekymmer fick jag till svar.
Efter det va det till att ta i hand och säga hej och bege mej hemöver.
Ja det va mitt besök på sjukhuset de. :)
Sedan tog jag med hundarna till jobbet för att säga att jag är frisk igen.
Direkt efter det tog vi en promenad tur och retur till syrran.

Hörs.

// Per

Inga kommentarer: