söndag 13 januari 2008

Sammanfattning av helgen...

Hmm. Nu kommer jag ju missa 2 dagar om jag gör så här med det får jag leva med. ;)
Sammanfattar lite....
I Fredas fick jag besök som var kvar tills ikväll.
Tyvärr va ju vädret mindra bra igår så det va till att hålla sej inne.
Snön är borta nu. :((((
Va till FBK shopen och kollade läget.
Har blive lite film och igår så va det seriefinal i hockeyn.
Jag va rädd att jag skulle va mest högljudd men jag tror jag skötte mej ganska bra. ;)
Kan ju bero på att FBK skötte sej bra. Vann med 4-1.
Men faan va jag hatar HV 71. :)
Vart ju "lite" bråk mellan lagena i slutet av matchen. Då brusade jag nog upp lite tror jag. :)))
En slapparhelg med andra ord.
Kan ju behövas om man är sjukskriven som jag. :))
I helgen har Johan tagit sina första staplande steg tydligen.
Så snart blir det att springa ikapp med han.
Ska förövrigt passa han imorgon bitti.
Kl 7 ska jag va hos han. *Gäsp*
Tänkt mej till Ikea också. Köpa lite plastlådor och värmeljus.
Håller ju på att röjer lite i skåp och sånt.
Tänkte ta vindsförrådet så småningom.
Få undan lite bråte är det tänkt.

Vet inte vad jag ska skriva mer nu.... :/

// Per

Inga kommentarer: