tisdag 1 januari 2008

2008

Ja då har det slagit över och blive 2008.
Va grymt mycke skjutande vid 12 slaget i Kil. Höll ju på hur länge som helst.
Tänk på voffarna som inte gillar smällare.....
Nyårslöften kanske??
Det va väl att jag skulle blogga mer än 140 inlägg?
Sedan så borde jag ju kunna lova att träna mer.... Om jag bara håller mej frisk.
Eftersom det är 1 Januari så fyller syrrans gubbe Jocke 35 år.
Tur inte en annan blir 35. :/ Hmmm. ;)
Va inte meningen att han skulle ha kalas men det vart lite ändrade planer.
Så det vart en resa till Karlstad.
Efter kalaset så följde jag med till Kil.
På vägen hem så ligger ju Max hamburgeresturang. Jaja. Vi väl väl tvunga och prova.
Nu jag ska sätta betyg på maten?
Maten va helt ok. Men!!! Står man i kö och och de håller på och gör dem en och en så får man vänta ju... Där har vi mitt - till dem.
Förövrigt är man rätt trött på all ätande som man hållit på med ett tag nu.
Får ta itur med det ena löftet... Träna!
2008 ja... Innebär ju att 08:orna får ett eget år. -08. Ja det är ju tur de får någe och va malliga för. ;)

Får väl räcka som 1:a inlägget 2008.

// Per

Inga kommentarer: