onsdag 23 januari 2008

Onsdag....

Ja nu var det Onsdag....
Har inte vart så mycket på tapeten idag heller. :)
Va en sväng och passade Johan mitt på dagen.
Syrran skulle kolla till Pontus dagmatte som tydligen ramlat.
Börjar fundera på hur det är med värmen här i huset ikväll.
Va en granne som hade kallt i sin lägenhet.
Jag har iaf haft det varmt men när jag kände nu så va det inte sååå varmt längre.
Får väl avvakta och se vad som händer.
Blir till att tända massa värmeljus istället.
Nu blir det TV:n resten av kvällen innan jag ska sova.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad mysigt med ett massa värmeljus!! Hoppas du mår bättre i dag....själv åkte jag på ett extra pass i natt...ler...kram Helena

Anonym sa...

Egentligen undrar jag varför du vill ha kommentarer, du kommenterar ju själv inte andras kommentarer.

//Kram från en som undrar