lördag 19 januari 2008

RöjLördag.

Ja idag blev det röj här. :)
Morsan och farsan kom ner till Karlstad idag.
Jag hade pratat på att jag skulle börja röja i vindsförrådet.
Men innan jag och morsan började där så hamnade vi på Plantagen.
Fick för mej jag skulle kasta 2 gröna växter så jag va ju tvungen och ersätta dem.
Det va ju ½ priset på allt grönt där.
Biltema fick även de besök av mej. DVD skivorna va slut här.
När vi kommit upp på vinden så va det en hel del som jag kastade.
2 par slalomskidor som inte är från denna tidsepok. :))
Kartonger och annan bröte.
Men det vart bra.
Farsan och jag tänkte kolla på handbollen lite senare men vi bytte kanal rätt snabbt.
Kikade lite på hockey också. Men FBK har ju ledigt så det vart lite slötittande bara.
Ska hämta syrran inatt då hon är ute och "härjar" så nu ska jag ta natten.

Godnatt på er.

// Per

Inga kommentarer: