tisdag 8 januari 2008

Hmmm??

Jaha... Tror jag fick hjärnsläpp här nu. Hmmm.
Fast känns som eftermiddagen inte vart min riktigt.
Men kanske ska börja på förmiddagen?
Jag fick ju brev från Försäkringskassan igår. De ville ha in en lapp om min sjukskrivning.
Så det vart till att ringa lönekontoret i Göteborg för att få alla uppgifter jag behövde.
Fick ordning på det.
Efter jag lagt på där så ringde Lecab ang stolen....
Lite nervöst vart det.
Men Audi står för det. :))
Frågade vad det skulle kosta annars.
6500:- fick jag till svar.
Ops tänkte jag......
Sedan bar det iväg till försäkringskassan för att kolla så lappen va rätt iskriven.
När jag skulle dit körda jag så jag körde över Klarävlen.
Den håller på att komma upp på land. :/
Sedan var det dags för gymmet igen.
40 min på Vassberg och 30 på cykeln.
Ökade Vassberg med 10 min och känns riktigt bra i kroppen.
Sedan tänkte jag handla.... men det gick inte så bra.
Kom till affären och .... hade plånboken hemma.
Men va kul.*Jippi*
Bara att hämta den och göra ett nytt försök.
Sedan var det hockey också.
Och den ska vi inte prata på.... :(
Förlust med 3-2 mot ett bottenlag.

Stadshotellet i bakrunden.
Felparkering?
Får va allt för idag. Nu blir det natten
// Per

Inga kommentarer: