fredag 4 januari 2008

Idag så kom jag dit....

Idag kom jag iväg till gymmet. :)
Men det tog lite tid och ta sej dit.
Va ju skider på tv. Kalla vann sin tävling idag...
Så nu ligger hon 2/10delar efter...De kör hon ikapp imöra.
Sedan var jag till jobbet med tanternas grejer jag handlat till dem.
Så nu kan de duscha och ha sej ett tag till.
Och efter det kunde jag ta med dit. Vart cykeln idag också.
Hinner med ca 2,6 mil på en timme.
Ska försöka ta mej dit imöra igen. Får väl ta och testa någon annan en liten stund.
Syrran och Johan kom på besök under eftermiddagen.
Vi käkade Nacos. Fast det va väl datorn syrran va ute efter. ;)
Förstår inte varför jag har gryter och slevar på golvet för... Hmm.. :))
Det går i ett när Johan sätter igång.
Blir väl värre när han ska börja gå. :)
Imöra blir det väl en del hockey skulle jag kunna tänka mej....
Sverige i junior vm-final och så är det väl FBK skulle jag kunna tänka mej.

Natten nu...

// Per

Inga kommentarer: