söndag 20 januari 2008

Söndag....

10.00 "stämplade" jag in på gymmet. :)
Va hur pigg som helst imorse när jag vaknade.
Vaknade 9.00. Låg och funderade till 9.10 om jag skulle träna och kom fram till.....
Jag kunde väl lika gärna göra lite nytta på gymmet.
Körde "Vassberg" i 30 minuter. Sedan provade jag roddmaskinen.
Tänkte bara köra 10 minuter men det va såpass kul att köra den så det vart 15 minuter.
Tog och avslutade med 20 minuter cykel också.
Efter jag tränat klart så kollade jag om återvinningsstationen hade öppet idag. Men det va stängt där. Tänkte på skidorna jag har liggandes som ska iväg.
Har även vart och tagit kort på hundarna då uppfödaren till Pepzi undrar hur hon ser ut nu.
Resten av dagen och kvällen blir lugn.
Då va denna veckan slut då.

Pepzi.

Lizzy.

Ha det gött.

// Per

Inga kommentarer: