tisdag 15 januari 2008

Mer Ikealådor.

Har vart till Ikea ikväll och skaffat mer plastlådor.
Folk köper de som galningar ju.
Men de är ju praktiska att fylla med massa bråte.
Har tänkt jag ska röja på vinden så småningom.
På lördag närmare bestämt.
Då ska stenålderskidorna iväg bl a.
Andra datum jag har något inplanerat.
18/1: Passa Johan.
19/1: Köra syrran mitt i natten.
21/1: Lämna in bilen 7.30 på Lecab för nytt säte.
29/1: Ska på återbesök till Ortopedmott. 9.30
Så ser det ut denna månaden.
Annars idag har jag passat voffen Pontus.
Sedan kom syrran och Johan hit.

Det va nog allt.
Har kört rättstavingsgrejen här ikväll så jag hoppas inte det är allt för många fel... ;)
Alla ord fanns ju inte med. :)

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Ler...det kan vara rätt charmigt med lite stavfel oxå, ska inte vara så perfekt:)....Du får ha det så bra..kram Helena