onsdag 2 januari 2008

2 Januari.

Ja idag har det inte hänt så mycke. Vart kvar över natten i Kil.
Har väl inte vart på topp de senaste dagarna... Men men.
På FM vart det damskidor.
Kalla är Sveriges nya stjärnskott i skidspårena. Eftersom inte jag vart det. ;)
Hon ligger 2:a totalt i tävlingen de håller på med.
Men vem kommer ihåg en som blir 2:a eller sämre??? ;)
*Fråga mej*
Syrran och Johan kom förbi också. Syrran är lite mammasjuk tror jag. ;)
Vi tog oss en promenad till Coop Extra som de fått i Kil.
Sedan vart det Apoteket och Ica.
Har faktiskt kommit lite snö också.
Är det någon som har mer så skicka hit vet ja.
Fast hört det ska komma till helgen. *Hoppas hoppas*
Hmmm..... Här hoppas jag på skidföre och så jag inte 100 redo för skidor....
Men jag kan ju säga att jag är MYCKE bättre efter jag opererade mej.
Förövrigt går jag och väntar på att få svar från Audi hur det blir med sätet.

Nu får det räcka för idag.....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har snö!!!!....men jag tror vi behåller det,,ler...kram Helena