fredag 18 januari 2008

Let´s Dance....

Fredag och Let´s Dance på TV4.
Hmm.... Tyvärr så har väl inte vårt Värmländska par med tätstriden att göra. :(
Men han charmar nog hela Sverige med dialekten....
Vem skulle inte falla för den???
Det är ju några par som sticker ut redan.
* Jaha.. Nu börjar jag leta ut vinnarparet redan*
4:a par har redan visat att de har talang för detta.
Linda...Tony...Tina...Richard...
Vi får väl se längre fram.
Sedan var det "stackars" Danny ja....Stukad fot.
Men va f*n. Mycket gnäll är det. ;)
Jag har dansat och vart ny opererad och haft pisspåse på magen när jag dansat.
*Är jag fortarande bitter för SM GULDET som aldrig kom hem till Noremalm??* ;)
Paret som åkte ut ikväll va iaf Uffe och Christina.
Och det va rätt par som åkte ut.
Jag har även vart på stan och grejat med lite av varje.
Även kollat läget med Johan om han lärt sej säga.... Morbror är bäst.
Men inte idag heller. :(
Han somnade på armen idag igen iaf.

Ha det gött.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, sm-guld med 2 vänsterfötter? Det går ju inte .. :)