måndag 14 januari 2008

Måndag och ny vecka....

Men inte fick jag sova fast jag är sjukskriven.
Klockan 07.00 skulle jag passa Johan. Mor hans skulle till röntgen.
Han vaknade strax föra 8. Då va det bara att ordna med blöjbytet, klädbyte och ordna vällingen.
När syrran kom tillbaka så ville de följa med till Ikea.
Eftersom jag skulle röja undan tomtarna idag så hade jag planer på att skaffa lite störra plastlådor till tomtarna. Hittade en stl XXL. :)
Alla tomtar fick plats i den och det va ju bra.
Men får nog bli en lite mindra sådan till "kulöra" och glittret. :)
Ikea är allt bra de.
Jag var även på jakt efter den lilla varianten av plastlådan"Samla". (Tror de heter så iaf)
Men de va slut. Vad gör man då???
Plockar av inredningen så klart. :))
Hittade 2 st som var skyltex.
Efter det så va syrran hungrig tydligen så vi fick ju prova Max.
Syrran hade ju inte provat deras mat än. Så jag fick väl ofra mej.
Men det var ett "litet" bekymmer för syrran... :)
Hon hade behövt en bruksanvisning hur man äter hamburgare på Max. :)))
Ska kolla om det finns någon nästa gång.
Vet inte hur kladdigt det vart för henne och hur många servetter det gick åt för henne.....
Men hon gav iaf maten godkänt.
Så det är bara att inse Burger King.
Ni gör sämst hamburgare. :))
*Borde kanske göra ett test här*
Johan hade ju lite trist som fick burkmat och inte hamburgare. Han gjorde allt för att få.
Satt och tittade på småtjejerna runt han.
Sträckte ut sin hand för att kolla om någon hade någe att ge han.
Men tyvärr så vart det inget kvar till han.
Sedan va det bara att åka hem och röja undan julen....*Suck*

Klicka på bilderna för att göra de större.
Nyvaken...

Borde iaf va mer vaken....

Morbror Pers nya tomtelåda.

Max premiär för Johan.

Det va nog allt för idag.
// Per

Inga kommentarer: