lördag 5 januari 2008

Snön faller...

Ja nu kommer snön. Det vräker ner. :))
Fast den lär väl försvinna snart igen skulle jag tro.
Har vart och tränat idag igen.
Det vart 30 minuter på Natural Runner(vassberg som jag kallar den) och 30 minuter på cykeln.
Fick ta en vanlig utan ryggstöd idag då de andra va upptagna.
Nu blir det ingen träning förens på Tisdag skulle jag tro.
Kalas för Johan på Måndag. Han fyller ju 1 år då.
När jag skulle fixa hockeytippandet så... Gick det inte. Det va nästan match.
Men va f*n....
Matchen börjar ju om 3 timmar ju... Grrr.
Fast... Det är ju inge höjdarpris i deltävlingen. :)))
På tal om Färjestad.
Jag va medlem i supporterklubben förra året. Och nu fick jag ett erbjudande att få rabatt på resten av säsongen på ståplats. Börjar de erkänna att det är dåligt med publik tro??
Men jag ligger rätt skönt här hemma i soffan då matcherna går ju. ;)
Blir iaf Färjestad- Skellefteå kl 18.
Får väl tvätta lite också. Lite träningskläder har det ju blivit.
Någon som sett att jag förnyat bloggen med andra färger?? ;)
Så här såg det ut vid Nöjesfabriken idag.

Utsikten från träningscykeln.
Ha det gôtt.
// Per

Inga kommentarer: