torsdag 3 januari 2008

Inte som jag tänkt mej....

Idag har jag pysslat med lite av varje.
Inte gjort sååå mycke men. Är man sjukskriven så. ;)
Idag har jag.....
*Duschat.
*Klätt på mej.
*Vart på toaletten x antal ggr. ;)
*Kört 2 maskiner med tvätt och hängt dem.
*Bäddat.
*Diskat.
*Fixat med några filmer.
*Handlat hygienartiklar till mina tanter på jobbet. Jag måste ju ha lite terapi och göra någe åt jobbet fast jag är sjukskriven.
*Käkat mat x flera ggr.
*Kollat på hockey... Som jag hade glömt att det va idag men jag vart påmind. *Tack tack*
Va ju någe som inte vart som jag tänkt mej. Hade ju tänkt mej att åka å träna lite... Men det vart ju inget pga hockeyn. :)
Får ta det imöra...*Lovar att jag ska åka*
Men jag ska kolla in Kalla om hon går upp på 1:a plats så någon kommer ihåg henne.
Ja jag har ju vart 2:a ja. Och ingen kommer ihåg det.
Jag har säkert glömt någe under dagen men det ordnar sej nog. :)

Pokalen från SM -98. 2:a plats. :)

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar måttligt bitter över 2a platsen o att INGEN kommer ihåg dej...