torsdag 24 januari 2008

Suck....

Jaha. Då ska vi se vad jag ska börja med....
Syrran smsade imorse och frågade om jag ville med till Bergviks köpcenter.
Men innan hon kom hann jag "springa" upp till jobbet för att se hur det vart efter renoveringen.
Det vart riktigt snyggt ju.
De har vart och handlat på Ikea en massa trevliga saker också.
Det va väl våran löneförhöjning de handlade upp.
Tack Doris och Caroline. ;)
När syrran kom åkte vi ut till Bergvik. Hon skulle bara kolla en sak hos frissan där.
Sedan hamnade vi på Ikea.
Vart en pajform, besticklåda och glas.
Tur man fått presentkort av syrran på Ikea.
Ja. Nu kanske jag ska säga vad "sucken " är för någe då.....
Har ju vart sjuk snart 6 veckor.
Och det blir man inte rik på.
Har inte fått någe besked från Försäkringskassan vad jag ska få från dem... om de nu hinner få fram några pengar innan alla räkningarna ska betalas.
Får kolla me dem imöra.
Så den 29/1 då jag ska träffa läkarn så är det nog bara att se till att han friskförklarar mej så jag kan börja jobba igen.
Sedan är ju frågan hur man ska göra med jobbet. Får väl börja jaga mer timmar på jobbet där jag är eller söka mej någe annat jobb. Där jag är nu blir man f*n inte rik då de inte höjer våra löner lika mycket som kommun. Vi halkar mer och mer efter personalen på kommunen och deras löner.
Så är det någon som behöver extrapersonal??
Jag är 34 år. Trevlig och lättsam. Stress tålig.....Blablabla. :)
Jaja. Va gör man???
Ja sedan var det det där om varför inte jag kommenterar tillbaka... :)
Frågan är ju. Är det någon som orkar gå tillbaka och läsa om jag kommenterat eller inte?
Sedan kan det ju va kul och veta vem som kommenterat. ;)

Va nog allt....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Vore jag dej så skulle jag ringa till Hagaborg service hus. Super mysigt ställe faktiskt. O inom Kommun ;) Stagnellska är ju också super mysigt. Ring runt o hör efter, tycker ja. Du verkar ju inte arbetsskygg så ett försök är ju inte för mycket :)
Lycka till!