måndag 29 augusti 2011

Vad?

Vad är egentligen meningen med livet??
// Per

6 kommentarer:

Anonym sa...

Meningen med livet, är att det ska levas..Finns ingen rättvisa och inga garantier för någonting...tyvärr. Bara leva och göra det bästa av dagen!

Malin sa...

Tror att vi alla har perioder då vi har dessa funderingar. Meningen med livet....vet utifrån din blogg vilken oerhört viktigt person du är för din systers barn! Försök att ta vara på varje dag och gör det bästa av den, mer kan ingen begära. Kramar

Linda S sa...

Håller med föregående talare. Som många säger kommer kärleken när man minst annar! Fram tills dess tycker jag du ska njuta av det du har omkring dig. Ta vara på dagen!!

Vita hjärtan sa...

Att vara en god människa och göra gott för de runt omkring oss, våra nära och kära och i vårt yrke; alla våra fina patienter som behöver oss! Att njuta av livet och de glädjeämnen som finns; natur, musik, dans, sport, vänner mm.mm.
Kraaaaam Annemari

KARIN sa...

Instämmer med Malin :)

Per Noremalm sa...

Anonym: Jag försöker göra det bästa av dagen men det är jobbigt. :/

Malin: Syrrans killar betyder mycket för mig också...

Linda S: Jag försöker ta vara på dagen med det är tungt. :/

Annmari: Jag försöker va en god männsika mot mina medmänniskor men vad får jag för det? Just nu känns inget roligt. :(

Karin: :)