söndag 7 augusti 2011

Degerfors...

Efter dopet igår åkte jag tillbaka till Karlstad.
Under kvällen hamnade jag i Degerfors och på Jacobs Loge.
Jannez spelade och det va väldigt mycket folk men ändå va det inge större katastrof med bufflandet på gubbarna med rutiga skjortor.
Det vart en grymt varm kväll med massa dans.
Men jag måste nog börja med en sak jag inte gjort innan.
Jag måste stoppa i mig något i pausen.
För 8 låtar efter pausen så vart jag darrig och konstig.
Då va det bara att kliva av och få i mig en Coca Cola...
Fick vänta några låtar sen va jag som vanligt igen.
Så min nya grej på danserna framöver bli något i magen i pausen...
De blir med andra ord nästa fredag då det är Sannex i Blomsterhult.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Linda S sa...

Du kom iväg på dans ialla fall :)

Nathalie sa...

Äsch, bara att dansa på och undvika att känna efter ;) Man skall dansa tills man stupar, sa någon vis en gång i tiden!

Per Noremalm sa...

Linda S: Jajemen. Och jag pratade tapeter med din mamma. :)

Nathalie: Jag vet. De va dumt att jag kände efter men löste sig ändå. :)