lördag 13 augusti 2011

Muta...

För att få dansa med mig så är det mutor som gäller tydligen...
Denna kom lillCicci med...
Det va fullt upp igår på dansen.
Som kille har man "lite" fördelar eftersom det är ett gäng tjejer mer på varje dans.
En sväng hade jag 3 st tjejer som stod och ville dansa med mig.
Sen va det 2 som tänkte mörda mig för jag inte dansade me dem.
Idag så rullade jag till Kil där det va mârten.
Mârten i storlek mindre men det va en del folk ute och luftade sig.
Efter vi vart ute så vart det fika på Ekvägen.
Det bjöds på mammas daimtårta...
Sedan bar det av mot campingen.
Utsikten från husvagnen...
Det har vart en lugn dag och det lär bli så resten av kvällen också.
Jag blir kvar i Kil inatt och hoppas på att vädret blir bättre än de lovat.
Jag skulle behöva tvätta och städa bilen.
Ha en bra lördagkväll.
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Daimtårtan är väldigt god ;)

Per Noremalm sa...

Karin: Den är inte dum inte. :)