måndag 15 augusti 2011

Lukta gott...

I fredags kom detta på posten...
Nu kan jag gå runt och lukta gott istället för att lukta illa. :)
Då är ännu en arbetsvecka igång.
Har gjort en heldag idag.
Det är 1:a av 3 st denna veckan.
De 2 andra kommer jag ha till helgen.
Med andra ord har jag en jobbhelg framför mig.
Eftersom det regnat hela dagen idag här i Karlstad så har det vart helt okej att va "instängd" på jobbet.
Jag har jobbat med Caroline och Doris.
Och båda hade längtat tillbaka till jobbet tydligen.
Så det va ju tur att deras semester va slut nu.
Eller... Hade de längtat tillbaka tro? :)
Nu ska jag käka lite innan det blir sängen.
Ha de gött...
// Per 

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Tur att du ska lukta gott nu och inte illa ;P

Per Noremalm sa...

Nathalie: Javisst är de bra. ;)