måndag 1 augusti 2011

Grattis Per...

Först vill jag säga grattis till mig själv.
Grattis på mig själv på Per dagen. :)
Sovmorgon och ledig dag idag?
Nej. Det va det inte tal på.
7.33 ringde sköterskan på jobbet och ville jag skulle jobba.
Jobba 7 timmar och få betalt för 14.
Helt okej va?
Dagen på jobbet flöt på och jag kom fram till att jag kommer jobba fredag till fredag nu när min lediga dag vart jobb.
Kan ju va jobbigt med en ledig dag.
Efter jobbet fixade jag presenten till Philip.
Så nu är den klar.
Efter det åkte jag hem och la mig vid kanalen och njöt av solen en stund...
 Tur man bor nära vatten. :)
Där fick jag besök av min kompis.
Frågan är om den kommer lägga sig på min mage nästa gång. :)
Va inte rädd för 5 öre.
Jag hann köra 2 maskiner med tvätt efter jobbet.
Alltid någe. :)
Jag har även hunnit iväg och handlat lite käk.
Sedan fick det bli en långpromenad.
1,5 timme vart det idag.
Hoppas jag kan hitta tillbaka till Friskis snart.
Nu blir det sängen.
Godnatt på er...
// Per

Inga kommentarer: