måndag 8 augusti 2011

Snyggkaffe...

Måndag och sista dagen på 3 ledigheten...
Imöra är det dags att jobba igen.
Mellan 7.45-15.15 är det jobb som gäller.
Sedan bli de nog nån form av rörelse.
Löpning eller promenad.
Bara hoppas på att vädret är lika bra imöra som det vart idag.
Idag så vart det en lunch på Bergvik med Linda.
Sedan mötte jag upp syrran och Philip för en dejt.
Eller rättare sagt...
Jag va barnvakt medans syrran kollade på kläder.
Efter Bergviks köpcenter knallade vi över till Ikea.
Där shoppade Philip loss...
Philip med en kartong med Audibilar...
Själv så köpte jag bara en glass.
Okejdå. Bilarna är mina också.
Men nu vet Philip vilket bilmärke som är det bästa.
Efter storshoppandet åkte vi hem till mig.
Lilleman va hungrig.
Sedan kom mamma och pappa och hälsade på.
Då va jag tvungen att bjöda  pappa på kaffe...
Snyggkaffe till pappa...
Nu blir det sängen.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Gullig :D Vart kaffet gott?

Per Noremalm sa...

Nathalie:Ja det verkade som han gillade kaffet. :) Snyggt vart de iaf. ;)