torsdag 4 augusti 2011

Hej igen...

Hej igen...
Då är det dags igen för ett litet inlägg.
Vad har hänt sedan klockan 7 imorse då?
Jag har jobbat ett dagpass mellan 7.45-15.15.
Efter jobbet va det hem och vila mig lite.
La mig i parken i solen.
Att jobba i en bastu tar på den gamle krôppen jag har. :)
Men nu är det bara 7 timmar kvar sedan blir det hela 3 dagars ledighet om jag inte sett fel.
Efter jobbet imöra måste jag fixa med kläderna inför dopet.
Kanske på tiden jag kollar hur det är med kostymen.
På lördag blir det fullt upp men på söndag blir det lugnare hoppas.
Hade ju vart trevligt om vädret kunde va bra men det är väl tveksamt. :)
Vad har hänt mer ikväll?
Jo. Jag snörade på mig dessa och tro det eller ej.
Jag har vart ute och sprungit 5.2 km.
Kors i taket. :)
Hoppas det blir en vana att dra på sig dem.
Resten av kvällen blir lugn.
Ha en bra kväll...
// Per

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Hurtigt värre, och här tycker jag att jag är duktig som GÅTT 6,4 km på morgonen ;)

Nathalie sa...

Duktig du är då!

Per Noremalm sa...

Fröken M: Men 6,4 km är ju längre än 5,2 km. ;) Och jag gick bara 500m imorse. :)Fast det är ju inte mitt fel att jobbet ligger så nära. :)

Nathalie: Tack så mycket. :)