söndag 14 augusti 2011

BusJohan...

Då va den helgen över...
Den har gått väldigt snabbt.
Nu väntar en vecka med full fart.
Idag har de vart en del bus med Johan som också vart kvar i Kil.
Så här kan de se ut efter busJohan när han vart på besök. :)
Jag tror att både jag och Johan är rätt trötta ikväll.
Det har vart en hel del bus idag.
Johan kröp upp i mitt knä när vi skulle kolla på TV.
Vi va ju tvungna att vila lite också.
När jag kom hem till Karlstad så körde jag igång tvättmaskinen.
Men nu har jag full koll på tvättkorgen.
Jag är nog redo för kommande vecka.
Blir sängen ganska tidigt ikväll.
Jag kör ju en heldag imöra.
Bäst att jag är utvilad.
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

Ja Johan var väldigt trött ikväll. Men han har haft en superkul helg säger han :)

Per Noremalm sa...

Karin: Ja de har vart en rolig helg. :)