torsdag 18 augusti 2011

Jakt...

Nu är jag tillbaka efter lite strul med bloggen. :)
Jakten på de perfekta löpskorna fortsätter.
På förmiddagen igår gjorde jag ett besök på Team Sportia i Mitt i city.
Där fick jag mig en kurs i löpskor. :)
Jag fick bl.a ställa mig på en platta som kollade hur jag är byggd. :)
"Sne och vind" vart resultatet.
Jag behöver skor som är för ett pronerande löpsteg.
Killen i affären plockade fram ett par skor som skulle funka för mig.
Prislappen va inte att leka med.
1599:-...
Ja. Vad säger man?
På Stadium ser skorna ut såhär.
Och på Team Sportia va de helsvarta.
Är det mamma och pappas fel att jag är bygd som jag är?? :)
Jag får fundera vidare vilka skor jag ska skaffa mig.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kan trösta dig med att jag också är sne och vind ;) ...Har också köpt dom skorna :))) Fast rosa så klart!! haha

Per Noremalm sa...

Jenny: Du är säkert sne och vind för du dansat me mig. ;) De va grymt goa att springa i måste jag säga.