fredag 12 augusti 2011

Fredag...

Då va det fredag igen och arbetsveckan är över.
Nästa vecka kommer det nog gå "lättare" att gå till jobbet.
Då kommer det tillbaka  2 kollegor som haft semester.
Sen är det bara 1 kvar som har semester sen är allt som vanligt på jobbet.
Då får vikarierna vila upp sig lite så vi kan börja terra dem igen sen.
Dagens träning blir dans.
3,5 timme dans i Logen mitt i skogen.
Sannex spelar och jag skulle gissa på att det kommer komma en del folk. Bra väder och ett bra band.
Vore kul för Janne som sliter med dessa danser om det kunde komma lite fler besökare ikväll...
Igår så snörade jag på mig mina träningsskor igen.
6,6 km sprang jag.
Inte illa om jag får säga det själv.
Snart kanske jag klämmer till med 1 mil.
Vad händer i helgen då?
Jag kommer förmodligen att åka till Kil imöra.
Johan har dragit med sig mormor och morfar till campingen i Kil.
De ska bo i husvagnen under helgen.
Så ett besök hos dem blir de säkert.
Så här såg det ut när vi va i Uddevalla på släktträffen tidigare i sommar.
Philip i nya träningsoverallen.
Ha en bra fredagkväll...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Philip kanske har en campingoverall ;)

Karin sa...

Nästa gång är det hans tur att sova i husvagnen...men han måste sluta amma först ;)

Per Noremalm sa...

Karin: De är nog de han har. :)

Karin igen: Blir kanon dä. :)