onsdag 31 augusti 2011

Inget?

Idag känns de som jag inte gjort så mycket.
Men efter lite eftertanke så har jag gjort lite iaf.
Jag vaknade ganska tidigt och tog mig lite frukost.
Sedan kröp jag ner i sängen igen och sov några timmar till.
Jag klev upp igen klockan 11.
Men de kändes som jag skulle kunna ligga kvar.
Jag känner mig inte helt 100.
Och min rygg är inte alls bra.
Vad har jag gjort för nytta då?
Jag har tvättat en massa tvätt.
Jag har diskat disken jag hade.
I eftermiddag va jag ner på stan en sväng.
Men det vart en snabbis bara för det började åska runt Karlstad.
Och jag kände inte för att gå hem i ösregn.
Så här såg det ut över centrum när jag kom tillbaka till Strandvägen.
Jag hann precis in innan det började vräka ner regn.
Men något åskväder vart det inte.
Nu blir det TV resten av kvällen
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Karin sa...

I Forshaga har det åskat och regnat :(

Per Noremalm sa...

Karin: Inge vidare du. :(