onsdag 10 augusti 2011

Dränkt...

Idag när jag gick till jobbet så öppnade himlen sig.
Jag vart som en dränkt katt...
Så här såg jag ut...
Kanske inte riktigt så illa men så här såg byxorna ut iaf...
Tur inte jag skulle jobba i dem. :)
Eftersom jag hade 11 timmar att jobba så hann byxorna torka.
Efter jobbet så fick de bli lite kvällsfika iform av...
Ostmackor och varm choklad med marshmallows.
Smaken va de inte fel på kan jag meddela. :)
Ikväll blir det tidigt isäng.
Så jag säger nog godnatt nu så det är gjort...
Godnatt
// Per

3 kommentarer:

Cecilia Ranström sa...

Du Katten...det finns hårfööön!!! :)

Anonym sa...

Mums va gott med varm choklad... själv har jag precis tryckt i mig en halva jordgubbsglass...

Per Noremalm sa...

Cecilia Ranström: Jag har ju ingen. :)

Linda: Ja de va mums. :)