tisdag 16 augusti 2011

Full fart...

Idag har de gått i ett sedan jag vaknade känns de som.
Med andra ord.
Ingen snigelfart här inte.
Min dag började 7.45 på jobbet.
Där va jag tills klockan va 15.15.
Sedan va det hem och byta om.
För pappa och mamma va i stan.
De va ute på El-giganten och tittade på datorer.
Pappa ville ha en bärbar.
Han har bara tjatat "lite" på att skaffa en. :)
Han måste väl ha något att göra nu när han är pensionär.
Och ja... Han köpte en dator.
Sedan åkte vi ner till Obs och tittade på nya dörrar.
De funderar på att byta ut innedörrarna på övervåningen.
Kommer bli kanon snyggt om de byter ut de gamla mot de vi tittade på.
När mamma och pappa åkte hem till Kil så gick jag en sväng till Stadium och Intersport.
Jag är lite sugen på nya träningskor.
När jag kom hem så vart det inte att lägga sig i soffan inte.
Då åkte löpskorna på.
Vart en runda på 5,3 km.
Och när jag ändå va svettig så gick jag upp till jobbet och la mig i solariet.
Och nu sitter jag här.
Ska hoppa in i duschen och äta lite.
Sedan blir det sängen. :)
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Jag hade nog bara otur och lyckades få ett "måndagss exemplar" av kaffet ;)

Per Noremalm sa...

Fröken M: Och jag som trodde det va en nytt kafferecept. ;)