onsdag 3 augusti 2011

Bilder...

Då har jag avverkat 11 timmar i bastun på Sveagatan.
Mitt jobb med andra ord.
Nu är det bara 2 dagar kvar sedan har jag gjort 8 dagar i följd. :)
De vart så när jag vart inbeordrad i måndags.
Det är 2 dagturer som är kvar så det ska nog gå bra.
På rasten idag va jag hemma och käkade lite rester från igår...
Nachos är aldrig fel...
Dansen igår va bra. Det va väldigt mycke folk så det vart lite småtrångt på dansgolvet.
Café Agust är ett väldigt mysigt ställe och det passade väldigt bra att ha danser där.
Iaf om vädret är som det va igår.
Sol och varmt.
Jag träffade på en gammal dansuv från förr.
Ulf som tävlade när jag började min danskarriär.
Hittade även några dansbilder på danslogen.se från igår...
Jag och Linda H till vänster på bilden...
Linda H och jag i en fox...
Linn och jag buggar...
 Linda H och jag...
Nu går jag hem...
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Var de mycket pensionärsdans? :D

Per Noremalm sa...

Nathalie: menar du att jag börjar bli gammal? ;) Nejdå. Det va många yngre också.