tisdag 9 augusti 2011

Åska(r)...

Då är 1:a arbetsdagen denna veckan avklarad.
Känns lite konstigt när det redan är tisdag.
Det känns som det är måndag ju. :)
Men en dag närmare helgen med andra ord.
Nu är det jobb fram tills fredag.
Och ingen sovmorgon är det heller.
Heldag imöra och sedan 2 st 7.45 turer.
Sovmorgon kan jag ta när jag kommer på hemmet.
Fast på hemmet är det upp tidigt där också.
Efter jobbet så laddade jag för en löprunda.
Men Karlstad fick besök av Åska(r) och regnskurar.
Så det vart inställt.
Men jag kunde inte göra något åt "fin" besöket.
Nytt försök på torsdag.
Med andra ord skjuter jag fram träningsvärken i benen några dagar.
Förra veckan kändes det lite men inte så farligt som jag trodde det skulle bli.
Nej. Det får bli en film istället för att knyta på mig träningsskorna.
Ha en bra kväll...
// Per

Inga kommentarer: