torsdag 5 mars 2009

Lite av varje...

Då har jag gjort 2 arbetspass i Caremas "färger" då.
Kvällen igår va väl inte så annorlunda mot "förr".
Dagen idag va ju lite annorlunda pga nya arbetstiderna.
Slutade redan klockan 13.30.
Men det gick riktigt bra ändå tycker jag.
Igår när jag kom tebax till jobbet så sa tanterna...
Är det Per som är här igen?
Då gick en av dom fram och frågade om jag va Per.
Ja det är jag som är Per svarade jag.
Tanten gick tillbaka till de andra.
En av de andra frågade. Va det Per? Hur såg han ut?
Ja det va Per. Han va liten sa hon som va framme och frågade om jag va Per.
Men Per är lång och smal sa den andra tanten då.
Nu vet ni. Jag är lång och smal. :)
Dagens bild... Brist på annat.
Nya namnskylten...*Reklam*
Annars har jag suttit i telefonkö hur länge som helst. :)
Har krångel med min domän.
Hemsidan och mailen hade dött för mej. :)
Efter det fick jag ett litet ryck och gick ner till till Stadium och kollade rean.
Kollade på en jacka men min stl fanns inte.
Annars hade den nog fått följa med hem.
Har precis kollat på Brynäs mot Färjestad.
1:a kvartsfinalen.
Resultat... 0-2 till Färjestad.
Så 1-0 till FBK i matcher. Bra dä. :)
Imorgon blir det heldag på jobbet.
Har delad tur...på en fredag och sedan ledig i helgen.
Ska ta och greja lite med Sälenpackningen nu.
Det börjar närma sej nu. :))
Det gillar jag. :))))
Chipp på er...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ha nu en riktigt skön helg Per, ta hand om dej och njut...så gott du kan...skickar dej en styrkekram...

Per Noremalm sa...

Kicki: Tack. Ja till söndan drar jag till Sälen. Då blir det VÄGGEN :)