onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen 2009...

Idag är det våffeldagen.
Men jag ställde mej inte och gjorde våfflor till mej själv.
Det fick bli pannbiff och fullkornsmakaroner.
Detta efter ett hårt pass på gymmet.
Jag körde ett styrkepass och det va inte igår.
Så det är bara att vänta på träningsvärken nu. :))
Men känns skönt att jag kommit igång med gymmet.
Efter jag fått i mej maten så va det bara att dra sej till jobbet.
Tog med mej ägg hemifrån då vi inte haft ägg på jobbet på ett tag då de beställs från familjen Dafgård. Och då är det STOR pack som gäller.
16 kg är det minsta man får beställa.
Tanterna på jobbet va tvungen att få våfflor idag.

Smeten klar...

Några av de eftertraktade våfflorna...

Smaklig måltid...
När jag slutade kl 20 va det hem och slå på canal+ och hockeyn.
FBK skulle ju bli klara för final ikväll.
Men idag va det tuffare än de andra matcherna.
Först 2.10 in i period nr 5 kom avgörandet.
Så nu är finalplatsen klar.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Du är huslig Per, lycka den kvinna som får dej...
Ja nu har vi finalen att se fram emot, hur skall det gå och vilka möter vi tror du?
Ha det gött

Per Noremalm sa...

Kicki: Det är ingen som vill ha mej. :/ Nu är det bara guld som gäller. Ingen som kommer ihåg en 2:a som jag brukar säga. Ser ut som HV 71 just nu. Men vilka det än blir så ska de få pisk. ;)