tisdag 24 mars 2009

Brandman Per...

Dags att summera 24 mars 2009 då.
Närmar sej julafton... ;)
Klockan 10 idag va jag tvungen att va på jobbet.
Är ju "lycklig" utvald till att va brandskyddsombud. :)
Värsta brandmannen ju...
Det va brand och skyddskontroll.
Trodde att det skulle väl inte ta så lång tid.
Kl 14 va allt klart. Hmm...
Och han som kollade upp Sveagastan sa. Detta va ju inte så farligt.
Jag tyckta han hade massa saker som skulle behövas åtgärdas.
Sedan va det hem och få i sej lite mat innan kvällspasset började. :)
Vart en heldag på jobbet med andra ord.
Imorgon blir det kvällen igen. 15-20.
Vad jag har för tur på torsdag vet ja inte just nu. Å jag har inget schema nära mej så jag skiter i skriva arbetstiden för torsdan.
Sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag iaf. ;)
*Det minns jag utantill* :)

Godnatt på er...

// Per

2 kommentarer:

kicki sa...

Ja jag ligger sjuk igen...tog omtag, hoppas du slipper det. Blir tokig på detta...Glöm ej äta våfflor idag,,,med sylt och grädde. Kramen

Per Noremalm sa...

Kicki: Krya på dej. Jag vill inte bli sjuk igen. Det räcker med att syrran är krasslig...