måndag 30 mars 2009

Nyklippt...

Jag tog och ringde frissan idag på rasten och fick mej en klipptid kl 16.00 idag.
Bea som brukar klippa mej är hemma och är mammaledig så jag vart klippt av Rebecka.
Har tydligen fått en liten Saga tror jag de sa.
Förstår inte att håret ska växa så in i norden.
Fast det kanske är bra det.
Tror inte jag blir tunnhårig de närmaste årena iaf. :)
Och på jobbet så är det som vanligt.
Ljudnivån är värre än på en fabrik. :/
Förstår inte att de orkar...

Kyckling på måndag går också...
Efter jag klippt mej så drog jag till gymmet och ställde mej på natural runnern i 40 minuter.
Skönt att köra ett pass trotts att jag kände mej rätt sliten idag.
Sedan la jag mej i solen.
Vet inte hur snabbt jag somnade.
Men jag hann iaf sänka ner "taket". :)
Imorgon blir det heldag på jobbet.
Annelie behövde va ledig så vi bytte tur.
Så jag blir ledig på onsdag istället.
Kanske kan bli en promenad då?
Har ju bara blod lämningen inplanerat då.
Annars har jag handlat lite.
Dagens köp... 2 par kallingar... :)
Får va färdigbloggat nu...
Ha de gôtt...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad du är flitig på att skriva...ler. Du törs ge dej på kycklingen...trots alla glas bitar dom har hittat, Här är det som vanligt..har joggat och ska väl snart iväg o jobba. hoppas du blev nöjd med frisyren...kram Helena

Per Noremalm sa...

Helena: Jag försöker skriva varje dag här. Värsta bloggkungen. ;)
Det va rätt skönt att bli av med lite hår ja . :)