onsdag 18 mars 2009

Meer vår...

Klockan 10 idag var jag ute och tog mej en härlig promenad.
Fick bli den 6 km långa turen.
Det va helt underbart även idag.
Här är ett bevis på att våren är här...

Så här såg det ut under promenaden idag.
Efter jag vart ute i vårsolen så var jag hem och vände typ.
Slängde mej i duschen och rusade iväg på personalmöte.
1:a mötet med Carema.
Kan ju säga en sak vi pratade om.
Vi är inte nöjda med vårt schema. :)
Får väl se vad vi kan göra åt det...
När jag kom hem så började jag röja lite på ballkongen.
Fick bort ljusslingehjärtat och ljusslingan och barret på räcket.
Så snart är den redo för att användas.
Mysigt värre där ute.
*Tycker jag iaf*
Annars ikväll så har jag slappat i soffan.

Godnatt...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin sida min käre arbetskamrat=)
Underbart att våren är här men jag åker ju till sommaren först;-) fick jag det sagt oxå!!!;-)Ha en braig dag!!!!Kram Lina

Anonym sa...

Åhhh vad jag blir avis!...här tycker jag att det är vår oxå...men vi har nästam en meter snö överallt!...underbart att se små krokus så där....för visst var det krokus som var på bilden??? Kram Helena

Per Noremalm sa...

Lina: Tror det kommer snöa i Thailand. ;)

Helena: Ja vet inte va det är. Den kommer bli vit iaf . :)