lördag 28 mars 2009

Earth hour...

Då va mitt lördagspass slut.
Jag är rätt trött. Det tar på en att va i stimmet på jobbet i 11 timmar.
Men det gör en del i lönekuvertet nästa månad.
Har ju en del planer som ska fixas till har jag tänkt mej. :)
Ikväll har det ju vart Earth hour.
Släck ner ljuset en timme och rädda världen lite grann.
Här i Karlstad så kändes det som det va lite sisådär med detta.
Men jag släckte ner allt och tände ett gäng värmeljus och fick värsta mysfaktorn här. :)


Mysigt värre...
Undra hur många barn som kommer födas i december? :))
Och idag så vart det klart med vem Färjestad får som finalmotståndare.
HV 71 vann över Frölunda idag.
Så nu ska HV åka på pisk...
Så här såg det ut mot Strandvägen och kanalen imorse när jag gick till jobbet.
Vill inte bli vår i Karlstad än.
Och inatt blir det ju sommartid. Lite svårt att tro det när man tittar ut.
Med andra ord får vi sova en timme mindre.
Jag är ju ledig så det gör inte så mycket.
Ha de...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du får köpa Johan något när du får det stora lönekuvertet ;)

Per Noremalm sa...

Anonym: Ja vet en sak jag ska köpa han... :)