söndag 29 mars 2009

Helgen över...

Ja då va denna helgen snart över då.
Idag har jag spelat innebandy.
Gick rätt bra faktiskt. Vart en hel del mål och "mitt" lag vann 4 av 6 matcher tror jag.
Så det får duga.
Sedan va det hem och duscha. Drog ut till Ikea och kollade lite grejer.
Har ju lite planer som sagt va.
Fick med mej Ahlgrens bilar igen. :))
Kan man bli beroende av dom tro?
Har även tvättat och diskat undan här.
Så det inte gror igen helt här hemma.
Nån som underar vad jag ska göra under kommande vecka?
Min kommande vecka ser ut så här...
Måndag: Jobb 7.45- 15.15. Sedan blir det träning och ev sola.
Tisdag: Jobb 7.00- 20.00
Onsdag: Ledig. Lämna blod kl 11.00
Torsdag: Jobb 7.45-15.15. Jag fyller visst år då också. :/
Fredag: Ledig. Ska ut med mamma och göra stan.
Lördag: Jobb 7.00- 20.00
Söndag: Jobb 7.45-21.00

Blir lite dåligt med träning tyvärr denna veckan.
Onsdan skulle ju passat bra om jag inte skulle lämnat blod. Men de avråder från att man ska träna tydligen efter man lämnat blod.
Men jag gör en insats för de som behöver blod iaf. :)
MÅSTE fixa en klipptid också. Får se till att få en denna veckan.

Natten nu...

// Per

1 kommentar:

Ela sa...

nä nu har ja inte vart inne här på länge..*skäms på mig* hehe. med mej e det bra, hur e det sj? hur e det på svea nu? ni saknar oss hoppas ja. kom in o säg hej på kicks nån dag perra!