torsdag 26 mars 2009

Ont ont ont....

Idag va det kortpass på jobbet.
Fick gå hem redan 13.30...
Hem och vila min sjukt onda muskler.
Har sån grym träningsvärk idag.
Bröstmusklerna gör så ont.
De fick sej en rejäl omgång igår.
Men det ska väl gå över så småningom hoppas jag.
Men träningsvärken är väl ett kvitto på att man tränat bra? :/
Eller att man är otränad. :))
Imorgon blir det ingen träning.
Jag har tagit ett extrapass.
Ett pass på 11 timmar. Men det ger väl några extra kronor.
Under eftermiddagen idag så hamnade jag på Ikea.
Fick med mej en ny sovrums lampa.
En lampa med 3 spotar.
Bild kommer väl så småningom på den.
Men nu har jag fått en grym lust att fixa till i sovrummet som jag tänkt på ett tag.
Nya tapeter och ev ny säng.
Får se vad som händer.
Någon som har några tips på färger på tapeter???
Ska va fondvägg iaf.

Godnatt...

// Per

Inga kommentarer: