onsdag 11 mars 2009

3:e dagen= Sol...

Dag nr 3 och då kom solen till Sälen.
Äntligen... :)
Det har vart en helt underbar dag i backarna.
Dagen började grått men snart så va det blå himmel och sol.
Här kommer ett gäng bilder från dagen...

Grå himmel vid dagens 1:a åk...

Solen är på väg att ta sej igenom molnen...

Vinterlandskap...

Tandådalen östra...

Snart nere vid liften igen...

Familjebacken möter specialen...

Specialen= Svart nedfart...

Utsikt från en lift i Tandådalen...

Många åk i liften blir det... :)

Njuter av solen...

Är jag brun nu?

Redo för backarna...
Och det vart mat även idag...
Ja då var skidsemestern över för denna gången. Ska bara städa och packa sej ur imorgon.
Det har vart 3 kalasdagar i backarna i Tandådalen och Hundfjället.
Pricken över i:et va ju idag när solen kom.
Helt underbart...
Nu måste jag bara försöka få till en resa till innan sommaren. ;)
Hur jag nu ska ordna det.*Tänker*.
Det värsta med slalom är...Pjäxerna.
Fy vad jag hatar att sätta på mej dom.
Anja P kan inte ha det lätt som typ bor i sina under tävlingssäsongen. :))
Men bara man fått på sej dom så går det ju.
Imorgon bär det av till Karlstad igen. :(
Jobbar dagen på fredag och sedan ledig lördag och söndag.
Skulle kanske behöva några dagars återhämntning av en just nu mör kropp.
Ska packa lite sedan blir det nog bastun. :)
Kan ju säga en sak...
Jag har haft det KANON!
Vill inte hem...

Ha det bäst...

// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin dag ni fick!.....vi har fortfarande inte sett solen:(...Har sista natten att jobbas nu,sedan är jag ledig en vecka. Kan förstå att du är ganska mör,men det är väl värt det antar jag...ler.Det verkar vara väldigt fint där uppe i sälen, förstår att du vill dit igen. Vilka härliga maträtter!! man blir ju hungrig när man ser dom här bilderna....Ha det så gott och en bra jobbar helg nu...kram Helena

Anonym sa...

Som fotomodell ska man väl ändå raka sig;)

Anonym sa...

Tycker du klär i skäggstubb... Du ser MANLIGARE ut!!! ;) Kram//Lusasken

Per Noremalm sa...

Helena: Ja jag vill tillbaka snart. :)

Anonym: Och jag som trodde det va manligt med skäggstubb. ;)

Lusaken: När man är lite lat ibland så blir det skäggigt. :)