måndag 2 mars 2009

Snart frisk...

Igår gick jag här och funderade om jag skulle ta och ringa till dr:n idag.
Detta pga att febern fortfarande hängde i och hostan är kvar.
Men idag när jag skulle ringa så tänkte jag...
Nej... Ringa och han kommer säga att det är bara influensan och kommer gå över så småningom.
Så det vart inget samtal. :/
Jag får pimpla i mej Mollipecten jag har.
Ska ju funka för hosta sägs det...
Men känner mej lite piggare just nu.
Ändå har jag vart ute en sväng idag.
Så det kanske går åt rätt håll. :)
Var ute till Bergvik och Stadium.
Det vart en Craft underställs tröja.
Den jag hade förr har tydligen fått fötter. :/
När jag friskskrev mej idag så sa Jenny att de bestämt att jag skulle va brandskyddsombud och ansvarig för något med datorn.
Hmm. Nu jag ska förhandla lön??
Och nu till något helt annat...
Har precis kollat blondin Bellas blogg. Hon har vart i Värmland under helgen tydligen.
Hon va på skidsemester i Branäs.
Något som slog mej va...
Vad får 08:a barn lära sej i skolan egentligen?
För Bella frågade skoterledaren vart björnarna va. :/
Björnar går i ide fick hon till svar...
Sedan har hon aldrig sett en levande älg tydligen.
Borde inte alla 08:a barn få gå på skansen och lära sej lite av varje om djur?
Typ att björnar går i ide och hur älgar ser ut.
Livet är inte lätt alla gånger.
Undrar om jag kommer att få se nån björn i Sälen nästa vecka... ;)
Jo en sak till...
Om en månad fyller jag år igen. :(

Ha de gôtt...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Då blir din snälla syster 29 1/2 ;)