måndag 23 mars 2009

Beach 2009...

Äntligen!!
Idag kom jag äntligen iväg till Nautilus.
Känns rätt gôtt faktiskt.
Körde ett liten pass på "Vassberg:arn".
50 minuter fick det bli. Gick grymt lätt måste jag säga.
Trodde jag skulle va i sämre form eftersom jag inte vart på gymmet på nästan 2 månader.
Men nu j*vlar ska jag kämpa på och gå dit.
Det är ju snart dags för beach 2009. :))

Sjukt laddad innan träningen...
Jag slog till med att lägga mej i solariet efter träningen.
Somnade jaa... :)

Lite vårigt är det trotts att det snöade igår. :/
Tyvärr så har den lilla värmen som va förra veckan försvunnit.
Sedan va det ju hockeyn då.
Semifinal nr 3...
Det finns inte så myckat att säga. :)
3:e seger mot Skellefteå. 6-0 ännu en match.
14-0 efter 3 matcher.
Ser inte ut som Skellefteå kan vända detta.
Men jag klagar inte.
Kan meddela att nu när jag sitter och skriver detta så snöar det ute. :/

Höres...

// Per

Inga kommentarer: