tisdag 17 mars 2009

Per i rosa...

Fortsatt vår här i Karlstad.
Idag så blåste det en del tyvärr men det hindrade mej inte från att ta den lååånga promenaden.
Va tvungen och kolla va lång sträckan va.
Så när jag åkte och handlade så kollade jag va långt jag gått.
6 km...
Så det har blive 1,2 mil på dagar då.
Inte så illa för å va mej. :)
Måsta tillbaka till gymmet snart.
Känns som jag skrivit det förr. :)
Idag gjorde jag en kvällstur.
15-20. Ikväll så fixade jag till köttbullar, potatis och brunsås till middagen.
Mitt arbetspass började ju inte så bra.
Tog fel nyckelknippa så jag hade inte med mej nyckeln till mitt skåp.
Bra jobbat Per...
Jobba i träningskor?
Tror inte det. :/
Det fick bli till att låna av en kollega.
Men... Alla har ju denna färg på sina Foppadojer...

Passar jag i rosa? :)
De funkade att jobba i iaf.
Kanske ska byta ut mina gula?

Dagens tankar går till syrran...

Ha det gôtt...

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror du ska behålla dina gula foppa skor...ler. Våren forsätter oxå i norrland....man bara njuter av det!!!..Ha en bra dag Kram Helena