lördag 14 mars 2009

Lördag idag...

Idag har jag vart ledig. Inte fel alls...
Jag har inte gjort så många knop.
Men jag har iaf tvättat 2 maskiner med "Sälentvätt".
Har slötittat på en hockeymatch. Timrå mot HV 71.
Jag väntar ju på att semifinalerna ska dra igång så Färjestad får va med igen. :)
Ikväll har melodifestivalen avgjorts...
Det va en lite oväntat segrare måste jag säga.
Malena Ernman vann årets Melodifestival med låten La Voix.
Opera blandat med disco eller hur man ska förklara hur den låten låter.
Undra va resten av europa tycker om den. :)
Här kommer bilderna från stugan i Sälen.
Rätt okej måste jag säga. :)

Köket...

Sovrum 1...

Sovrum 2...

Lyxsviten...

Vardagsrummet...

Badrummet...

Grannkåkarna...

Utsikt ner mot Tandådalen...

Stugan...
Ja det får va allt för idag. :)
Godnatt...

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rätt okej!!!!....den var ju jättefin stugan....Kram Helena

Anonym sa...

Vilken lyx :)