lördag 5 maj 2012

Stövel...


Idag fick jag mig en ny stövel efter mycke om och men. Jag va och röntgade mitt vänsterben men ingen propp hittades. Så frågan är. Vad är det som gör så fruktansvärt ont? När röntgen va klar sa sköterskan. Då får du gå hem. Hem sa jag. Jag måste väl ha nytt gips. Det fanns det inget om i journalen. Jag gick till akuten och där va läkaren lika frågande. Jag hade med andra ord kunnat gå hem utan gips. Men till slut så fick jag ett nytt gips och ny vinkel på foten. Det vart kanske en vinkel på 80 grader. Ska in på torsdag egentligen till ortoped mottagningen. Då hoppas jag få ett smidigare gips och foten ändrad till 90 grader. Får lite panik av denna klump jag har nu. De tog även bort de 11 stygnen jag fick efter operationen. Såret hade läkt ihop fint de jag hann se. Nu ska jag och stöveln sova lite. Godnatt...

// Per

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: