onsdag 9 maj 2012

Molkom...

Idag har jag vart i Molkom på föreläsning.
Jag vet att jag är sjukskriven men det va verkligen gött och komma ut och träffa mina arbetskompisar.
Visst kan man bli väldigt trött på jobbet ibland men när man går hemma blir det väldigt långsamt.
Så det va kul att komma ut.
Igår kollade jag på Äntligen hemma på TV 4.
Och då fixade Lollo ( hon med läpparna) eller vad hon heter en balkong. 
Hon la trätrall på golvet...
Dessa trall la hon och de är från Ikea.
De kostar 199:- för 9 st plattor.
Enl. pappas snabba uträkning skulle det gå på ca 1400:- att lägga det på mitt golv på balkongen.
Tror det skulle bli riktigt snyggt.
Det tål att funderas på .
Jag kanske kan lura med syrran till Ikea imöra?
Hon ska följa med mig till sjukhuset.
Byte av gips om allt går som det ska.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

rich. sa...

Har faktiskt lagt de där trätrallarna på mitt badrumsgolv, fräsigt som fasen blev det.

Per Noremalm sa...

Rich: Jag tror det kommer bli kanon faktiskt. Snyggt med de korta bitarna som det är på dessa.