lördag 26 maj 2012

Felräkning...

Jag har lyckats räkna fel på när den 29:e maj är. :)
Jag hade fått för mig att 29:e va på torsdag kommande vecka.
Men!!
Det är ju redan på tisdag. :)
Och det innebär att jag blir av med gipset 2 dagar tidigare än jag tänkt mig.
INGET jag tänker sätta mig emot.
Nu är det bara att hålla en tumme att allt är som det ska va så jag inte behöver ha gipset mer.
Och på tal om felräkning.
Mindre bra denna gång.
Jag hade räknat med att få lite pengar från försäkringskassan.
Men så blir inte fallet.
Iaf inte just nu.
Försäkringskassan verkar ha missat att jag är sjuk.
Jag vet inte hur det gått till men jag får helt enkelt flytta runt på gamla sparade pengar den kommande månaden.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Ja du Per detta är def. inte unikt när det gäller FK. Min systerdotter fick vänta 4 mån. !!!! :( Men jag hoppas verkligen att du har anmält din skada till Folksam (för du har väl kommunals försäkring?) Där lär du få några kronor att hämta in och fylla på kontot med. Fort brukar det gå oxå!

Per Noremalm sa...

Marita: Jag fick ut 7023:- från Folksam. ;)

Marita sa...

Glöm inte att efter 1 år ska du ta kort på ärret för du får ers. för det oxå. AFA ska väl oxå betala ut förlorad arb.ers. samt sveda och värk......