söndag 13 maj 2012

Ont...

Då är det "redan" söndag. Och jag ligger på sängen med foten i högläge. Jag är så trött på detta. Har vart gipsad i 3,5 vecka och det känns som en evighet. Jag är så trött på att få ont i benet så fort jag reser mig upp. Sen svullnar foten efter ett tag. En bra sak i allt elände är nya gipset. Det är inte bara snyggare. Det är mycke lättare och smidigare. Med det förra va det mycke svårare att sova. Det va faktiskt så illa att jag kunde vakna mitt i natten och ha panik och svårt att andas. Då ville jag bara slita av mig gipset och skita i hur det går med foten. Men sen jag bytte till plastgipset har jag inte vaknat av samma ångest iaf. Nu ska jag vila lite till sen ska jag hoppa ut en sväng med min mörbultade kropp. Ha de gött...

// Per


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

Svensson-mamma sa...

Tycker synd om dig.. Kram

Anonym sa...

Jobbig text!

Per Noremalm sa...

Norpan: Tack. Kram

Anonym: Tyvärr är min verklighet såhär just nu. :/

Svensson-mamma sa...

Håller på dig där Per.. Livet ÄR jobbigt ibland, och då måste man få TYCKA det också.. Har man ont av den verkligheten får man nog helt enkelt låta bli att läsa då.. nej.. *styrkekram* till dig istället Per!!!