tisdag 29 maj 2012

Fri...

Nu är jag fri från gipset. :)
Det känns mer än gött faktiskt.
Bara tanken att inte behöva duscha med en platspåse på benet.
UNDERBART!!
9.30 hade jag en tid på ortoped mottagningen för att bli fri gipset.
Så det fick bli en sista bild på min "sambo" jag haft i 5 veckor. :)
Där ser ni vart gipset slutade.
Jag är lika blek på hela benet fast att jag solat. :)
Ärret efter operationen.
Hela underbenet är väldigt torrt och fnasigt.
Blir lite smörj ett tag.
Efter jag va till sjukhuset så åkte jag direkt till jobbet och talade om att det finns risk att jag blir sjukskriven 2 veckor till.
Men förhoppningsvis kan jag börja tidigare.
När jag va upp till jobbet fick jag en inbjudan att va med på APT.
Så innan kl va 13.30 hann jag och pappa käka mat.
Jag har även vart till KMTI och pratat med dem om hjälp med rehabeleteringen.
Och de kommer ringa mig snart (hoppas jag) om tid.
Jag är väldigt stel och öm i hälsenan.
Och jag är även svullen runt fotleden.
Men det kanske blir ordning på detta också nån gång.
Vill tillbaka till jobbet iaf.
Jag måste nog lämna tillbaka caben nån gång denna veckan kanske?
Nu ska det ju tränas och inte sittas still.
Nej. Om jag skulle hoppa in i duschen?
Ha en bra kväll...
// Per

4 kommentarer:

Svensson-mamma sa...

Men lite färg har du ju fått.. man ser ju gränsen..
Annars va du nog renare innanför gipset än utanför... ;)

Per Noremalm sa...

Norpan: Kan ju va så att ja är renare där ja. :)

Svensson-mamma sa...

Haha :-D

Per Noremalm sa...

Norpan: Jag ser även skillnaden efter ja tvättat mig. :)