tisdag 22 maj 2012

Sol...

Idag har det vart sommarvärme här i Karlstad.
Så jag tog ett litet träningspass och hoppade halvvägs ner till stan och satt mig på en bänk i solen.
Va riktigt skönt att lufta mig lite.
Så nära men ändå så långt kvar till stan. :)
Vem vet. Jag har 1 vecka kvar med gips.
Kanske tar mig en tur ner till stan på kryckorna.
Idag sa jag upp den dyra bilförsäkring jag haft.
Nu blir det en 2000:- billigare försäkring.
Nån av er som kollat på dopet idag?
Jag fastnade en stund vid TV:n innan jag hoppade ner mot stan.
Hon gjorde inte mycket väsen av sig lilla Estelle. :)
Jag har även lyckats slumra till på balkongen.
Inte så konstigt med denna utsikt kanske?
Ha nu en bra kväll...
// Per

2 kommentarer:

Svensson-mamma sa...

Klart man kollade dopet :)
Ännu en härlig dag till ända.. *Godnattkram*

Per Noremalm sa...

Norpan: :))